wtorek, 25 października 2011

zmiany w egzaminie na prawo jazdy

Jedną z najistotniejszych zmian, które niebawem wejdą w życie, jeśli chodzi o zasady egzaminu na prawo jazdy, będzie oznaczenie aut, którymi poruszają się kierowcy z krótkim stażem. Chodzi konkretnie o okres do dwóch lat po zdaniu egzaminu.

Naklejka „zielony liść” już niedługo będzie obowiązkowa, co tak naprawdę ma swoje plusy. W procesie, jakim jest nauka jazdy Gdynia, młodzi ludzie zdobywają pewne umiejętności, ale tak naprawdę zaczynają się uczyć, gdy już ukończą kurs, który organizuje dana szkoła jazdy  i zaczną jeździć po ulicach.
Dzięki tej naklejce, bardziej doświadczeni uczestnicy ruchu będą mogli traktować taką osobę bardziej liberalnie. Wprowadzenie tych naklejek może zmienić całą kulturę jazdy w naszym kraju, dlatego też trzeba trzymać kciuki za powodzenie tego przedsięwzięcia. Niech młodzież nie myśli, że będą przez to w jakiś sposób napiętnowani, bo to naprawdę bardzo mylne odczucie. Chodzi o to, żebyście jak najszybciej mogli się zaaklimatyzować na drogach w swoim mieście.

5 komentarzy:

  1. Zdałem egzamin na prawko, choć muszę przyznać, że wcale nie było łatwo. Byłem świetnie przygotowany – to zasługa www.albar.krakow.pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co mi wiadomo to w sumie zmiany są wprowadzane co jakiś czas. Ja również jak czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/prawo-jazdy-2020-ile-sie-czeka-na-dokument/#kotwica1 to już teraz dokładnie wiem ile się czeka na odbiór dokumentów w 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja już dawno zdawałem na prawo jazdy i praktycznie od razu zacząłem jeździć. Wiem już również, że ważną sprawą jest to aby wiedzieć do jakiego mechanika najlepiej się udać. Ja polecam każdemu także serwis blacharsko-lakierniczy http://autoserwiskrak.pl/ gdzie nie raz miałem okazję naprawiać moje auto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usługi pomocy drogowej są nieocenione w sytuacjach awaryjnych na drodze. Jeśli potrzebujesz szybkiego i skutecznego wsparcia, zapoznaj się z ofertą Eurohol. Na ich stronie internetowej https://eurohol.pl/ znajdziesz doświadczonych specjalistów, którzy służą pomocą w każdej sytuacji. Klikając w link, przeniesiesz się do miejsca, gdzie profesjonalizm i rzetelność są gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń